LEGO Education BricQ Motion Essential

LEGO Education BricQ Motion Essential bo osnovnošolcem omogočil razumevanje sil in gibanja, pri načrtovanju in izvajanju raziskav. V učni enoti Vlak za zmago si bodo učenci nižjih razredov prizadevali ugotoviti, ali predlagane rešitve delujejo, ko bi s potiskom ali vleko spremenili hitrost ali smer predmeta. V učni enoti Zmaga z znanostjo bodo učenci višjih razredov raziskovali vzorce gibanja predmeta, razvijali in izostrili svoje sposobnosti napovedovanja prihodnjega gibanja.

Komplet LEGO® Education BricQ Motion Essential

Komplet LEGO® Education BricQ Motion Essential je primeren za otroke od 6. leta dalje. Primeren je za uporabo od 1. do 5. razreda za raziskovanje fizikalnih znanosti v športnem kontekstu. BricQ Motion pomaga pri razumevanje sil, gibanja in interakcij, saj nudi enostavne praktične učne izkušnje brez potrebe po tehnologiji.

Učencem povečajte samozavest pri postavljanju vprašanj in reševanju problemov

Set vsebuje:

  • 523 elementov, vključno s štirimi mini figurami in različnimi elementi kot so zobniki, utež, vzmeti itd. ter rezervnimi deli.
  • 2 barvno označena pladnja, ki olajšata postopek gradnje in omogočata hitro in učinkovito urejanje elementov po zaključku učne ure.
  • Natisnjena navodila za sestavljanje.
  • Rezervni deli za enostavnejšo uporabo v učilnici.
  • Novost so oštevilčene ploščice, ki olajšajo vizualno matematično izkušnjo, tako da je matematika ustreznejša, ustvarjalna in zabavna.

Posamezne lekcije v angleškem jeziku najdete na spletni strani: Lessons.

Set za posameznega učenca.

S setom za posameznega učenca lahko učenje poteka tudi na daljavo. Osebni učni komplet omogoča izvajanju učnega načrta za naravoslovje, tudi v hibridnem učnem okolju.

Dodatni komplet s 62 elementi vključuje navodila za sestavljanje in omogoča obogatitev učne ure. Namenjen je za enega učenca. 

Mnenje učitelja: 

» Pouk je bil res prijeten – otroci so uživali! Prijetno jih je bilo poučevati, učensi so res lepo sodelovali, skupaj so sestavljali in na koncu so razumeli delovanje sistama 

Učitelj 3. razreda, Barrington, Illinois