Timber by www.emsien3.com EMSIEN-3 Ltd
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Igra s kockami izboljša razvoj matematičnih sposobnosti

Grad za princesko, nebotičnik za superjunaka ali dirkališče za formule, ko združimo igro kock in otroško domišljijo, so možnosti neomejene. Ko se otroci igrajo s kockami, vadijo matematične veščine, med igro štejejo, primerjajo višino in volumen ter preoblikujejo, sestavljajo in razstavljajo oblike. 
Igra s kockami izboljša razvoj matematičnih sposobnosti


Raziskave kažejo, da igra s kockami v predšolski vzgoji, vpliva na boljše dosežke pri matematiki vse do srednje šole. Poleg tega, ko se otroci s svojimi vrstniki igrajo in sestavljajo s kockami, izboljšujejo prostorsko razmišljanje (oziroma zmožnosti razmišljati o predmetih v treh dimenzijah in miselno spreminjati oblike).   

6 stopenj sestavljanja s kockami
Če otrok veliko časa nameni igri s kockami, njegove zgradbe in modeli postajajo vse bolj kompleksne. Predstavljamo vam šest stopenj sestavljanja kock pri otrocih.  

1. Raziskovanje kock
Otroci se kock dotikajo, jih nosijo naokrog, mečejo, jih vzamejo iz škatle in pospravijo nazaj. Pri tej stopnji otroci odkrivajo fizične lastnosti kock.  

2. Vrste in stolpi
Otroci zlagajo kocke, da naredijo stolp ali jih zložijo na tla v vrsto. V tej stopnji se otroci pri sestavljanju večino časa ponavljajo. Poleg tega pa pričnejo vključevati dramatično igro, ko vrste postanejo ceste za vozila.  

3. Mostovi in prehodi
Ko otroci poskušajo povezati dve kocki s tretjo, da naredijo tunel ali most, spoznajo poskušanje. Otroci med tem, ko ugibajo in preverjajo, če je kocka dovolj velika za razpon razdalje med ostalima dvema, pričnejo razmišljati o merjenju.  

4. Ograde
Otroci uporabijo kocke, da ustvarijo zaprte prostore. Kocke zložijo tako, da naredijo zidove, nato pa te zaprte prostore uporabijo kor prizor za domišljijsko igro in pripovedovanje zgodb z uporabo rekvizitov, kot so živali, ljudje in predmeti.  

5. Simetrija, ravnovesje in podrobnosti
Ko otroci postanejo natančnejši in se podrobneje seznanijo s svojimi strukturami, začnejo v njih iskati simetrijo in ravnovesje. Otroci sestavljajo vzorce, kocke razvrščajo ter iščejo kocke ki so enake ali primerljive velikosti in oblike.  

6. Načrtovanje, sestavljanje in domišljijska igra
Otroci med procesom sestavljanja izdelujejo strukture, poleg tega pa tudi vnaprej načrtujejo, svoje načrte izboljšujejo in si med seboj določajo vloge. Za željen končni rezultat poleg kock vključijo tudi druge materiale, ki jih razvrščajo, primerjajo in preurejajo. Domišljijska igra postane glavni element njihovih projektov s kockami.

Vir

Zakaj razvijati lastne zgodbe in uporabljati komplet Story Starter.

 

Prednosti za učence:

- Učenci se bodo hitro zaposlili in začeli deliti ideje, koncepte ter zgodbe s pomočjo praktične narave Lego kock.
- Kocke so odlična vizualna podpora, ki omogočajo učencem, da si hitreje zapomnijo podrobnosti ter naravni potek njihove zgodbe.
- Vsekakor bodo učenci uživali v enostavnem programu, ki jim omogoča pretvoriti njihove zgodbe v besede s pomočjo uporabnih predlog.
 

Prednosti za učitelje:

- StoryStarter komplet bo dvignil motivacijo pri vse učencih ne glede na njihove sposobnosti, da se lotijo branja, pisanja ter pripovedovanja zgodb.
- S pomočjo 24 pripravljenih projektnih aktivnosti, učnih priprav, nasvetov in prijemov lahko komplet enostavno uporabimo.
- Omogoča analizo zgodb, likov in zvrsti.
- Je trajen vir, ki ga lahko vedno znova uporabite v različnih razredih.
- Je enostaven za pospravit še posebej zaradi trdne embalaže.

Pošlji povpraševanje

* Kmalu vam bomo odpisali