Timber by www.emsien3.com EMSIEN-3 Ltd
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Vsak prispeva svoj delež - učiteljica iz Bostona

»Ko mislite, da ste končali«, pravi Huijing Wu, »ste pravzaprav šele začeli« se odzovejo njeni učenci, ko se potopijo naprej v odprte projekte z LEGO®  Education rešitvami.

Huijing poučuje tečaj robotike v 8. razredu, v šoli Eliot v Massachusettsu. Za vsak razred naredi načrt, da lahko učenci nadgradijo znanje iz prejšnjih let z uporabo odprtih projektov. V šoli Eliot imajo zastavljen cilj; vsem učencem zagotoviti dostop do učenja robotike. Zato uporabljajo LEGO®  Education rešitve.

 

  

»To vidim kot postopek«, pravi Huijing. V prvem razredu se učijo preproste strukture, v drugem razredu se seznanijo z LEGO®  Education Enostavni mehanizmi, kjer se učijo prestave, vzvode in jermenice. V tretjim razredu uporabljajo WeDo 2.0, za gradnjo in osnovno blokovsko programiranje s sistemom povleci in spusti. »In potem nadgrajujemo. Kombinacija konstruktorstva skupaj s programiranjem se resnično združuje v tretjem razredu« pravi Huijing. V 5. razredu pričnemo z uporabo setov LEGO®  MINDSTORMS®  Education EV3. Koncepti so povezani in se stalno nadgrajujejo, s čimer se nadgrajuje tudi njihovo znanje v naravoslovju in tehniki. »Vidi se napredek pri tehničnem projektiranju in razumevanju procesa.«. V povezavi z učnim načrtom, Huijing uporablja primere iz resničnega življenja za predstavitev procesa, ki omogočajo prehod na naslednjo zahtevnejšo fazo.

 

Pomembno ji je, da se učenci učijo s pomočjo primerov iz vsakdanjega življenja. Vse, kar se naučijo v razredu ima direktno povezavo z zunanjim svetom in naredi njihovo učenje smiselno in učinkovito. »V ozadju učenja mora biti določen namen« pravi Huijing. Njen pristop omogoča učencem, da si ogledajo problem in razmislijo o rešitvi. Delajo v obratni smeri. Najprej spoznajo spretnosti, ki jih potrebujejo za dosego cilja. Ko govorimo o projektih v razredu, Huijing pravi: »Tukaj je struktura, ampak izgleda drugače.« Huijing nadaljuje »če bi kdo prišel v razred, bi rekel, da izgleda kaotično, ampak če bi se pridružili skupino, bi slišali pogovor, kjer iščejo rešitve na določeno temo. Naloge se opravljajo.«

    

Z uporabo LEGO®  Education rešitev, omogočimo vsakemu učencu, da prispeva svoj delež. Primer učenke iz drugega razreda, ki je bila bolj zaprta vase. Ko sem začela uporabljati sete LEGO Education v razredu, se je učenka v celoti vklopila v proces učenja. S svojo ekipo dela in rešuje probleme ter razvija rešitve. Dejstvo, LEGO Education rešitve omogočijo praktične izkušnje, v katerih vsak otrok krepi svoje veščine.

 

Huijing-ov nasvet za druge učitelje je, da postanete mentor v razredu in se učite skupaj z vašimi učenci. »Takrat dosežete največjo stopnjo ustvarjalnosti« pravi Huijing. »To počnem že nekaj časa, učenci me še vedno presenetijo z vprašanji.« Huijing uživa v nenehnem učenju s svojimi učenci, ko odkrivajo rešitve za posamezne projekte, o njih razmišljajo in delijo svoja spoznanja. Proces nadaljujejo z raziskovalnim učenjem na vsakem koraku.

Zakaj razvijati lastne zgodbe in uporabljati komplet Story Starter.

 

Prednosti za učence:

- Učenci se bodo hitro zaposlili in začeli deliti ideje, koncepte ter zgodbe s pomočjo praktične narave Lego kock.
- Kocke so odlična vizualna podpora, ki omogočajo učencem, da si hitreje zapomnijo podrobnosti ter naravni potek njihove zgodbe.
- Vsekakor bodo učenci uživali v enostavnem programu, ki jim omogoča pretvoriti njihove zgodbe v besede s pomočjo uporabnih predlog.
 

Prednosti za učitelje:

- StoryStarter komplet bo dvignil motivacijo pri vse učencih ne glede na njihove sposobnosti, da se lotijo branja, pisanja ter pripovedovanja zgodb.
- S pomočjo 24 pripravljenih projektnih aktivnosti, učnih priprav, nasvetov in prijemov lahko komplet enostavno uporabimo.
- Omogoča analizo zgodb, likov in zvrsti.
- Je trajen vir, ki ga lahko vedno znova uporabite v različnih razredih.
- Je enostaven za pospravit še posebej zaradi trdne embalaže.

Pošlji povpraševanje

* Kmalu vam bomo odpisali