Timber by www.emsien3.com EMSIEN-3 Ltd

Modeli iz osnovnega seta WeDo

Učenci lahko sestavijo 12 zanimivih modelov z uporabo LEGO® Education WeDo osnovnega seta in WeDo programske opreme. Navodila za izgradnjo teh modelov so vključena v WeDo programsko opremo skupaj z navodili za programiranje. Modeli so razvrščeni v 4 teme, ki so projektno usmerjene in vključujejo koncept kurikuluma.

Tema Čudoviti mehanizmi se osredotoča na fizikalni koncept znanosti.

  • Plešoči ptički – učenci se seznanijo s škripcem in jermenom, eksperimentirajo z različnimi velikosti škripca in z posledicami križanja in ne križanja jermena.
  • Pametna vrtavka – učenci raziskujejo vpliv majhnih in velikih zobnikov na vrtavki.
  • Opica, ki bobna – učenci spoznajo vzvode, naperek in vzorce gibanja. Eksperimentirajo s števili in različnimi namestitvami naperkov, ki jih uporabljajo kot silo, ki omogoča premikanje opičje roke gor in dol po različnih podlagah, z različno hitrostjo.

 Modeli iz osnovnega seta WeDo

Tema Divje živali se osredotoča na tehnologijo, ki poudarja koncept zaznavanja in odzivanja na zunanje dražljaje.

  • Lačni aligator – učenci programirajo aligatorja, da zapre čeljust, ko senzor gibanja zazna predmet blizu svojih ust.
  • Rjoveči lev – učenci programirajo leva, da se usede in uleže in zarjove ko zazna kost.
  • Leteči ptič – učenci programirajo senzor nagiba, da doseže zvok flafotanja ko premika rep gor in dol in flaforanja s krili. Programirajo tudi senzor gibanja da doseže zvok čivkanja, ko se ptica skloni proti svojim nogam. 

 Modeli iz osnovnega seta WeDo

 Tema Nogomet se osredotoča na matematiko.

  • Nogometaš – učenci merijo razdaljo, ki jo opravi papirna žoga, katero jo brcnil model nogometne noge.
  • Golman – učenci z izdelajo mehanskega golmana računajo število ubranjenih in zadetih golov, ki jih nasprotna stran želi dati s papirnato žogo. Izdelajo lahko tudi računalniški sistem za štetje točk oziroma golov.
  • Veseli navijači – učenci naredijo številčni ocenjevalni sistem za ocenjevanje najboljših nastopov  v treh subjektivnih kategorijah.

 Modeli iz osnovnega seta WeDo

Tema Avanturistične zgodbe se z uporabo modelov, s katerimi predstavljamo dogodke, osredotoča na jezik.

  • Reševalno letelo – učenci se učijo pomembnih vprašanj, ki jih zastavljamo pri intervjuju: Kdo, Kaj, Kje, Zakaj in Kako ter se naučijo oblikovati poročilo na primeru pilota Maksa (Lego minifigura).
  • Velik pobeg – učenci igrajo različne vloge kot Mija in Maks, ki sta komaj ušla iz gozda, v katerem sta zbudila velikana.
  • Jadrnica v nevihti – učenci opišejo zaporedje dogodkov, ki jih je Maks preživel v nevihti na morju.

Modeli iz osnovnega seta WeDo