Timber by www.emsien3.com EMSIEN-3 Ltd

Predlog za nakup za 16 učencev

LEGO® Education WeDo 2.0
Bi radi pri učencih spodbudili željo za učenje, izboljšali njiove sposobnosti na področju naravoslovja, tehnike, tehnologije in programiranja, razvijali razredne projekte in jim omogočili, da naravoslovje oživi? Potem je WeDo 2.0 prava rešitev za vas.

WeDo 2.0 osnovni set, programska oprema in projekt Kako začeti so odlična rešitev za učence od drugega do četrtega razreda. Pri učencih boste z njimi spodbudili njihovo radovednost in izboljšali njihove sposobnosti pri naravoslovju, tehniki, tehnologiji in programiranju. Za celostno rešitev za razred pa osnovnemu setu dodajte še priročnik.

Priročnik vsebuje za več kot 40 ur, že pripravljenih  vodenih in odprtih projektov, ki vas bo vodil korak za korakom  in omogočil, da bodo lekcije zadostile potrebe učencev – ne glede na njihove zmožnosti.

Komplet vsebuje:

- 8x WeDo 2.0 osnovni set (45300)

- 8x Baterijo za polnjenje (45302)

- WeDo 2.0 priročnik, ki vsebuje 17 projektov in zasnovno knjižnico (2045300)

- WeDo 2.0 programsko opremo, ki vsebuje orodje za dokumentiranje

- Učne tabele, ki povežejo projekte z glanimi učnimi cilji

- Nasveti in triki za uporabo setov v razredu

- Ocenjevalna orodja

- Ideje za nadaljne možnosti učenja 

Kocke
WeDo 2.0 osnovni set, je zapakiran v plastičnem zaboju s pladnjem za sortiranje in vsebuje:
- 280 LEGO gradnikov
- WeDo 2.0 Smarthub – Smarthub je elektronski sistem, ki je del produktov LEGO Power Functions (LPF) 2.0, nova tehnološka platforma za program LEGO Education. Ima vgrajen nizkoenergijski Bluethoot, ki Smarthub poveže s programsko opremo. Energijo lahko pridobi preko 2 AA baterij ali baterije za polnjenje. Ima dva I/O izhoda, preko katerih lahko povežete zunanje motorje, senzorje ali katero od ostalih LPF 2.0 komponent. Vgrajeno ima RGB svetlobno površino, ki lahko prikaže do 10 različnih barv in jih lahko nadzorujete s programsko opremo.
- Srednji motor – motor se lahko programira, da se vrti v smeri vrtenja urinega kazalca in v obratni smeri vrtenja urinega kazalca, vrti pa se lahko pri različnih hitrostih. Na motor je možno pritrditi različne LEGO elemente.
- Senzor gibanja – senzor zazna predmete v razdalji do 15 centimetrov, odvisno glede na obliko predmeta. Senzor gibanja lahko uporabite tudi kot detektor razdalje in lahko zazna, če je predmet blizu ali daleč (do 15 cm). 
- Senzor za nagib – senzor poroča smer nagiba. Nova funkcionalnost senzorja za nagib je način "stresanja". Nagib senzor zazna spremembe v šestih različnih položajih.
- Nalepke za lažje razvrščanje elementov v pladenj.
WeDo 2.0 osnovni set vsebuje vse gradnike potrebne za sestavljnanje projektov Kako začeti in knjižnico osnovnih modelov in ostalih modelov prikazanih v priročniku WeDo 2.0.
Da bodo učenci dodatno pridobili pri sposobnostih sodelovanja, naj set uporabljata po dva učenca hkrati.

Priročnik
Osnovni set WeDo 2.0, programska oprema in projekti Kako začeti vam ponudijo dostop do enega projekta, ki je razdeljen na štiri dele, ki vas bodo naučili osnovnih funkcij WeDo 2.0 platforme. Projekti ponujajo približno za 2 uri vsebin in vsebujejo navodila za sestavljanje Milo znanstvenega robotskega vozila, kako dodati senzor gibanja in senzor za nagib in kako povezati Mila z drugim roboskim vozilom. 
Ko bodo učenci poznali osnove pa se lotite enega od projektov, ki jih ponuja priročnik. Izbirate lahko med 17 projekti, ki se navezujejo na naravoslovje, fiziko, inženirstvo, znanost o življenju, zemlji in vesolju.
Priročnik vam omogoča dostop do knjižnice z dizajni, ki bo dala učencem ideje in inspircijo za nove modele, ki jih bodo sestavljali sami.
Projekti vključujejo:

• Projekt Kako začeti, ki je razdeljen na 4 dele, s katerim boste učence naučili osnovnih funkcij WeDo 2.0 platforme.

• Osem vodenih projektov, ki se navezujejo na kurikulum, ki ponujajo učitelju podrobna navodila za izvedbo projekta.

• Osem odprtih projektov, ki se navezujejo na kurikulum, ki omogočajo učiteljem več svobode pri oblikovanju projektov.

Z vsakim od projektov boste lahko učence zaposlili za vsaj tri ure. Razdeljeni so na tri faze: raziskovanje, ustvarjanje in deljenje. Faza raziskovanja učence predstavi problem iz resničnega življenja, ki ga bodo morali kasneje rešiti. V fazi ustvarjanja učenci sestavijo, programirajo in prilagodijo njihove stvaritve. V fazi deljenja pa učenci dokumentrajo in predstavijo njihova odkritja.
Vsak projekt vsebuje predloge za razširitev učnih ur. Te razširitve za učence ponujajo dodatne izzive, za pogobljeno raziskovanje, oblikovanje, sestavljanje in programiranje.
Knjižnica z dizajni omogoča učencem podporo na področju oblikovanja in programiranja ter vsebuje modele za inspiracijo pri sestavljanu novih modelov in njiovemu spreminjanju. To omogoča učencem pridobivanje dodatnega znanja brez direktne razlage s strani učitelja.

Programska oprema
WeDo 2.0 prpgramska oprema ponuja odlično platformo za učenje naravoslovja, ki omogoča učencem inovativni način prikaza realnosti, izvajanja raziskav in uporabe sposobnosti oblikovanja. Programiranje igra pomembno vlogo pri učenju v 21. stoletju. Programska oprema WeDo 2.0 uči progamiranja na intuitivni način – omogoča učencem, da njihove kreacije oživijo, oni pa med tem izboljšujejo njihove sposobnosti na področju računskega razlišljanja, kot so logično sklepanje, prepoznavanje vzorcev in modeliranje simulacije. Programska oprema ponuja barvit vmesnik, ki temelji na principu povleci spusti in je enostaven za uporabo, ter lahko razumljiv za učence. 
WeDo 2.0 programska oprema vam omogoča:

• Dostop do projektov Kako začeti

• Programiranje vaših modelov

• Dostop do digitalnih navodil za sestavljanje in smernic za programiranje

• Uporabo orodja za dokumentiranje