LEGO® Education SPIKE™ Essential osnovni set | 45345

Primerna starost: 6+ | št. elementov: 449

LEGO® Education SPIKE™ Essential je orodje za poučevanje naravoslovja (STEAM) od 1. do 5. razreda. Igriva, pripovedna učna izkušnja je del učnega sistema LEGO in učence spodbuja k raziskovanju naravoslovnih konceptov, hkrati pa prispeva k opismenjevanju, matematiki in vpliva na druženo-čustveni razvoj otrok.

Vsebina osnovnega seta

Set vsebuje 449 elementov, med drugim tudi 4 minifigure. Vsaka izmed njih ima svojo osebnost in pripoveduje svojo zgodbo, tako da je reševanje težav povezano z vsemi učenci. Set vsebuje še:

  • Hub z 2-ma portoma,
  • 2 majhna motorja,
  • Svetlobno matrico in
  • Barvni senzor

Komplet vsebuje tudi barvit izbor znanih in starosti primernih LEGO kock, nadomestnih elementov in trpežno škatlo za shranjevanje z barvno označenimi pladnji za razvrščanje, ki olajšajo proces gradnje in vodenje učilnice.

Programska oprema

Intuitivna aplikacija – od enostavnega vnosa do brezmejnih ustvarjalnih možnosti. Program si lahko naložite preko spletne strani

https://education.lego.com/en-us/downloads/spike-app/software

Vsebina osnovnega seta

Osrednji element osnovnega seta predstavlja pametna kocka, »hub« z dvema portoma, polnilno baterijo in polnilnim kablom. Hub omogoča Bluetooth povezljivost, vgrajen ima zvočnik in žiroskop.

V setu najdemo še 2 mala motorja, svetlobno matrico in barvni senzor, veliko LEGO Tehnik elementov, ki bodo omogočili grajenje raznoraznih kontrukcij, 4 mini-figure in vrečko z rezervnimi deli!

Hub 45609 

Napreden hub je preprost za uporabo. Nadzoruje motorje, senzorje in druge elemente LEGO Tehnik in omogoča ustvarjanje interaktivnih in zabavnih modelov. Z dvema vhodno/izhodnima portoma, Bluetooth povezavo, 6-osnim žiroskopom in polnilno baterijo predstavlja gonilo kateregakoli SPIKE Essential modela. Omogoča povezavo z računalnikom oz. tablico. 

Hub 45609

Mali motor 45607

Oživite LEGO konstrukcije s pomočjo natančnega, malega kotnega motorja, z vgrajenim senzorjem vrtenja.

Svetlobna matrica 45608

3×3 svetlobna matrica prikazuje 10 različnih barv in 10 ravni svetlosti.

Barvni senzor 45605

Barvni senzor LEGO® Technic ™ razlikuje med 8 barvami in meri odbojno in zunanjo svetlobo od teme do svetle sončne svetlobe. Visoko natančna 100Hz hitrost vzorčenja zagotavlja konsistentne in natančne podatke za ponovljive rezultate.

Baterija za polnjenje 45612

Litij-ionska baterija za ponovno polnjenje, s kapaciteto 630mAh se polni preko priloženega USB polnilnega kabla.

Micro USB kabel

LEGO® Technic ™ mikro USB kabel povezuje računalnik ali tablico z 45609 Hub-om, za prenos podatkov in za izvajanje posodobitev programske opreme. Deluje tudi kot polnilni kabel za baterijo.

Vrečka z rezervnimi deli 2000723

Vrečka vsebuje 4 mini-figure, ki so vključene v osnovni set LEGO Education SPIKE Essential.

Vrečka z rezervnimi deli 2000722

Vrečka vsebuje 97 rezervnih elementov.

Del učnega sistema LEGO, SPIKE Essential ponuja 5 sklopov v katerih je 8 x 45-minutnih učnih ur naravoslovja (STEAM), prilagojenih učnim načrtom. Vsaka lekcija vključuje obsežne spletne učne načrte za matematiko in opismenjevanje.

V podporo učiteljem nudimo tudi rubriko za ocenjevanj rubrike in videoposnetke.

Priročnik in lekcije 

Obsežne lekcije in veliko dostopnega, interaktivnega podpornega gradiva, nudi učiteljem vse, kar potrebujejo za samozavestno predavanje, ne grede na predhodne izkušnje. 

Posamezne lekcije v angleškem jeziku najdete na spletni strani:  https://education.lego.com/en-us/lessons?products=SPIKE%E2%84%A2+Essential 

Predogled prevoda za SPIKE Essential si lahko ogledate tukaj.

Lekcija: Velike pustolovščine

Ta enota uvaja vaše učence v računalniško razmišljanje. Začeli se bodo seznanjati z zaporedjem, slediti navodilom za ustvarjanje zaporedja in ga predstaviti svojim sošolcem. Naučili se bodo, kako razčleniti težave na manjše dele, prepoznati vzrok in posledico ter razumeti preproste zanke. Nazadnje bodo raziskali postopek testiranja in odpravljanja napak programov, da bi zagotovili, da njihovi programi delujejo po predvidevanjih.

Lekcija: Zabaviščni park

Ta enota vaše učence seznani s spretnostmi inženirskega oblikovanja. Spoznali bodo korake, ki so vključeni v opredelitev problema, reševanje problema, preizkušanje in izboljšanje prototipov za izboljšanje njihovih idej. Naučili se bodo opazovalnih sposobnosti z zbiranjem informacij o težavi in ​​iskanjem rešitve za določen problem.

Lekcija: Veseli popotnik

Enota Veseli popotnik bo vašim učencem med ustvarjanjem zaporedij in zank, analiziranjem težav in izboljševanjem programov poglobila razumevanje računalništva. Raziskovali bodo načine za natančen opis odločitev, ki so jih sprejeli pri ustvarjanju programa, izvedli poštene teste in razvili svojo sposobnost ustvarjanja in odpravljanja napak.

Lekcija: Zabavne igre

Ta enota bo vašim učencem omogočila lažje razumevanje energije, prenosa energije in trčenja. Učenci bodo raziskovali načine uporabe opazovalnih spretnosti, napovedovali predvidene posledice zaradi sprememb energije pri trku ter opisovali razmerje med energijo in hitrostjo. Z raziskovanjem in preizkušanjem različnih rešitev, bodo svoje znanje razširili tudi na področju razumevanja pretvorbe energije (potencialne in kinetične).

Lekcija: Domiselne stvaritve

S to enoto bodo učenci razvijali inženirske sposobnosti oblikovanja, ko bodo raziskovali načine opredeljevanja problemov, rešitve možganov in testirali ter izpopolnjevali prototipe. Izboljšali bodo svoje sposobnosti reševanja problemov, ko bodo ustvarili rešitev problema, ki ima omejitve in izboljšali ideje drugih. Izpopolnjevali bodo svojo sposobnost prepoznavanja napak in s primerjanjem, spremljanjem in ocenjevanjem rešitev, merili svoj uspeh.