Programska oprema – ima pripravljen projekte, ki omogočajo enostaven začetek, do projektov z neomejenimi možnostmi kreativnega oblikovanja, ki pomaga učencev, da se naučijo bistvenih veščin naravoslovja (STEAM), ki so potrebna, da postanejo inovativni um jutrišnjega časa…

Priročnik in lekcije

Obsežne lekcije in veliko dostopnega, interaktivnega podpornega gradiva, nudi učiteljem vse, kar potrebujejo za samozavestno predavanje, ne grede na predhodne izkušnje.

Posamezne lekcije v angleškem jeziku najdete na spletni strani: SPIKE Prime Lessons


Projekti Ekipa inovatorjev – se osredotoča na postopek oblikovanja inženirskih procesov.

Kaj bodo otroci izumili danes?

Učenci se bodo pri vsaki lekciji osredotočili na en določen korak oblikovalskega procesa:

  • Opredelitev težave
  • Izdelava prototipov
  • Testiranje
  • Ocenjevanje

V zaključni lekciji bodo učence vse te korake vključili v projekt, v katerem bodo zasnovali nekaj novega.


Projekti Zaženi podjetje – uporaba in razvoj računalniških in miselnih spretnosti.

Imaš odlično idejo? Podjetniško odkritje lahko pride vsak trenutek, zato se z našimi projekti pripravite na preoblikovanje ideje v resničnost!

Učenci se bodo v različnih lekcijah osredotočili na raziskovanje ključnih veščin:

  • Razdeliti problem na več manjših delov
  • Odpravljanje napak
  • Prepoznavanje vzorcev in uporaba delov kode v drugačnem kontekstu
  • Ustvarjanje algoritmov

V zaključni lekciji bodo učenci vključili vsa ta znanja v oblikovanje tovarniške sortirnice.

Življenjski triki – predstavitev in upravljanje s podatki pri računalništvu.

Za prikaz podatkov, ni potrebno biti dolgočasen.

Popestrite način predstavljanja podatkov v življenju.

Učenci se bodo pri vsaki lekciji osredotočili na raziskovanje ključnih konceptov:

  • Časovne omejitve, sinhronizacija
  • Spremenljivke in funkcije
  • Kvalitetni podatki o vremenskih razmerah
  • Kvantitativni podatki o vremenskih razmerah
  • Zbirke

V zadnji lekciji bodo učenci vse te koncepte vključili v oblikovanje osebnega trenerja za hitrejše učenje.


Priprava na tekmovanje – v tem nizu lekcij se bodo učenci predstavili v robotskem tekmovanju, saj se postopno naučijo osnov gradnje in programiranja avtonomnih robotov s pomočjo senzorjev.

Učenci bodo sodelovali pri ustvarjanju učinkovitega tekmovalnega robota, sistematično bodo preverjali in izpopolnjevali program, s postopkom načrtovanja bodo razvijali rešitve za reševanje kompleksnih nalog, ves čas pa se bodo krepile njihove veščine za sodelovanje, timsko delo in življenjske veščine potrebne za njihovo kariero.

Sistemske zahteve za SPIKE Prime si lahko ogledate na spletni strani: SPIKE Prime sistemske zahteve

Dodatno podporo najdete na spletni strani https://education.lego.com/en-gb/support/spike-prime#Resources .

Dodatno podporo najdete na Podpora.

Dodatne informacije najdete na SPIKE Prime.