Priročnik in lekcije

Priročnik spodbuja raziskovalno delo in eksperimentiranje pri vedi o življenju, fiziki, zemlji in vesolju. Osnovan je glede na najnovejše standarde iz naravoslovja in pomaga učiteljem predstaviti glavne vsebine naravoslovja in hkrati vključuje aktivnosti s področja tehnike, tehnologije in programiranja.

Priročnik je preveden v slovenščino in je del celovite podpore pri doseganju učnih ciljev WeDo 2.0, predogled priročnika si lahko ogledate tukaj.

Lekcije si lahko ogledate na spletni strani Lessons plan.

Dodatno podporo najdete na spletni strani Podpora.

 


Kako začeti?

V setu so navodila za začetek, od tega kako razporediti posamezne elemente do podpore za učitelja z začetnimi vajami. Pripravljeni praktični primeri, vam bodo omogočili najboljše prakse, kako set maksimalno izkoristiti in biti uspešen v svoji učilnici. Nudimo vam tudi delavnice.

Kako začeti si lahko ogledate na Getting started


WeDo 2.0 deluje preko povezave Bluetooth Low Energy

V WeDo 2.0 je vgrajena najnovejša Bluetooth 4.0 tehnologija, ki omogoča prosto gibanje modelov po prostoru in njihovo hitro odzivnost. V kolikor vaši računalniki ne omogočajo Bluetooth 4.0 povezave, lahko pri nas dokupite tudi Bluetooth 4.0 adapterje BLED112, ki bodo omogočili povezavo pametnega razdelilnika WeDo 2.0 z vašimi računalniki.
Minimalne zahteve
WeDo 2.0 trenutno deluje na vseh spodaj naštetih operacijskih sistemih in napravah:

KODIRANJE JE VEČ KOT PISANJE KODE, JE RAČUNALNIŠKO RAZMIŠLJANJE

Računalniško razmišljanje je način približevanja in reševanja kompleksnih problemov, sestavljen je iz veščin:

  • Razgradnja – problem razdelimo na več manjših delov
  • Generalizacija – prepoznavanje vzorcev za prepoznavanje možnih rešitev
  • Algoritmično razmišljanje – določite zaporedja korakov, za reševanje problema
  • Vrednotenje – prepoznavanje izboljšav in ponovna opredelitev idej
  • Povzetek – konceptualizacija in posredovanje problema ali rešitve

Kako računalniško razmišljanje pomaga zapolniti vrzel v spretnostih?

Svet se bo še naprej spreminjal z neverjetno hitrostjo in ob uspeval v prihodnosti, vsak otrok pa potrebuje veščine, da se lahko prilagodi različnim situacijam in se v prihodnosti odlikuje po delovnih mestih, ki jih še niso izumili.

Računalniško razmišljanje daje vsakemu otroku vrsto spretnosti za reševanje kompleksnih izzivov z zaupanjem.

Kar 65% otrok, bo v prihodnosti zaposlenih v službah, ki danes še ne obstajajo.